Tu plot immunity a hřešení na ní bych mu dal dobře vyžrat... bych mu ukázal, co všechno se může stát, když postava dojde na konec cesty, aniž by musela umřít nebo skončit ve vězení. A pěkně real-time a ingame.
Od nějakého toho "vzbudil ses v horečkách v místní horalské vesnici kde o Tebe pečuje nějaká barbarka... jo, jen tak mimochodem, v horečkách a blouznění jsi proležel asi tak tři měsíce, Armády Temna mezitím zničily takřka všechno, co ti bylo drahé" až po nějaké chutné astrální výlety stylem "Démon ten a ten přitáhl tvou Duši z její cesty do záhrobí do Paláce Zmraženého Času, v němž je uvězněn a oznámil ti, že tam s ním můžeš strávit zbytek věčnosti, protože dokud nejsi živý ani mrtvý, je v jeho moci stáhnout tě zpět kdykoliv se mu zlíbí - nebo můžeš najít cestu pryč Labirintem Odrazů, protože nejsi vázán silou Paláce tak, jako on - jenže tím jej osvobodíš a vneseš tak do světa strašlivé zlo. Když budeš chytrej, možná najdeš způsob, jak to udělat a zároveň se vrátit do světa živých namísto pokračování do záhrobí (ale, mimochodem, z toho povolání démona na svět se budeš vykupovat tak dalších 5 levelů kampaně a nezapomenu ti to omlacovat o hlavu kdykoliv narazíš na libovolného kněze dobra nebo barda roznášejícího příběhy o okolním dění)."